Barcelona altyapısında yetişen Sırp asıllı İspanyol Bojan Krkic bir zamanlar Yeni Messi olarak lanse edilmesinin kendisini, kariyerini nasıl etkilediğini açıklıyor.

Geçtiğimiz devre arası transfer döneminde adı sıkça Sivas Spor'la anılan, ülkemize gelmesine ramak kalmış olan Krkic şu sıralar İngiltere Championship Ligi'nde Stoke City takımında forma giyiyor. Barcelona'da yeni Messi olarak başlayan kariyerini şöyle açıklıyor.

Her şey çok hızlı oldu. Barcelona'daki ilk yılımda 10 gol attım. Bana, "Yeni Messi" dediler. Hep bununla yaşamak zorunda kaldım ve insanlar kariyerimin beklendiği gibi olmadığını söyledi. Beni neden Messi ile kıyasladınız? Roma'ya da Milan'a da giderken bu sıfatla gittim. Kaygı, herkesi farklı şekilde etkiler. Fransa - İspanya maçında soyunma odasına girdiğimde iyiydim ama güçlü bir baş dönmesini hissetmeye başladım, bunaldım, panikledim. Anksiyete atağı geçirdiğim ve sonrasında gastroenterit olduğum söylendi. Beni bir masaya yatırdılar. Bu ilk kez oldu ama tekrar tekrar aynı durumu yaşadım. Kimse bunları konuşmadı. Kaygının üstesinden gelmek için ilaç ve psikolojik tedavi aldım. Şimdi Championship'te oynuyorum. Zor bir durumdayım ama bu ligden zevk alıyorum.